Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

O hartie, cinci semnaturi

Prea v-am obisnuit cu lucruri frumoase in ultimele zile asa ca m-am gandit sa va servesc una romaneasca. Aveam nevoie de un „Certificat de atestare fiscala” adica cum ca am platit toate impozitele si taxele. M-am dus la Primarie, am completat o cerere, am platit taxa de urgenta si …… sa revin mai tarziu ca se semneaza de 5(cinci) persoane si momentan nu sunt in sediu.  De ce o fi trebuind sa semneze atatea capete bugetare o simpla hartie? Normal ar fi ca cel care se ocupa de evidenta impozitelor si taxelor sa faca certificatul si sa-l semneze impreuna cu un superior. Dar na, trebuie sa-si justifice fiecare existenta in Primarie si sa ne intre bine in cap ca fara ei nu se poate!

14 Iulie 2011 - Posted by | Impozite si taxe, Romanisme

1 comentariu »

  1. Istoria a ” dovedit ca nu se poate ” ! . Sa fie ei la un patron ….
    Atata timp cat banii vin de la noi NO PROBLEM, oare pana cand ?
    Oameni buni trezitiva pana nu-i prea tarziu !

    Comentariu de sip | 16 Iulie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

