Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Unde se platesc fondurile speciale?

Anul trecut prin iulie-august a aparut Ordonanta 58 referitoare la plata darilor din drepturi de autor. Dupa multe aberatii made in Romania s-a ajuns la concluzia ca din septembrie acestea vor fi platite de angajator. Fiul meu fiind in aceasta situatie, m-am ocupat eu de problema, domiciliul lui fiind inca acasa la noi. Am depus declaratia pe venit si trebuia sa platesc CASS si somaj pentru cele doua luni, ca sa fie deduse din veniturile obtinute astfel incat impozitul sa fie corect calculat. Toate bune si frumoase pana aici. Aflu contul unde sa virez aceste fonduri speciale precum si Trezoreria beneficiara (Petrosani, locul de bastina al platitorului). Fac ordinul de plata trecand pe el CNP-ul fiului meu.

Dupa doua zile ordinul de plata este refuzat de Trezorerie. Pun banii in contul fiului meu si fac din nou ordinul de plata gandindu-ma ca nu s-a observat cine este contribuabilul. Din nou se intorc banii in cont. Gata, se pare ca nu este corect IBAN-ul in care fac viramentul. Dau o cautare pe internet si vad ca Trezoreria are  o multitudine de conturi, deci imi este imposibil sa-l nimeresc pe cel bun. Apelez la o doamna care lucreaza in domeniu si-mi spune noul IBAN, de data aceasta la Trezoreria Deva. Un nou OP, un nou refuz. Explicatia este „contul IBAN nu corespunde cu codul platitorului”. Chiar nu mai stiu cum sa fac sa platesc darile la stat. Poate ma ajuta cineva si-mi spune care este IBAN-ul corect. M-am gandit sa dau un telefon la Trezorerie, dar nu stiu la care si mai mult nu stiu cu cine sa vorbesc. Acolo este o brambureala totala, sunt comasare, in reorganizare, in evaluari, in disponibilizari…. Si uite asa o sa vina somatie si penalizari pentru neplata fondurilor speciale pentru doua luni de brambureala.

14 Iulie 2011 - Posted by | Acte, Finante, Fonduri speciale, Ordonanta 58/2010

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

