Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Asigurare obligatorie pentru sanatate

Ia te uita, ne transformam in masini! Nu ca pana acum am fi fost tratati ca oameni… Oare pana cand suporta romanul sa i se bage pe gat tot felul de prostii?! Dupa asigurarea obligatorie pentru masina si casa (inutila pentru marea majoritate a locatarilor) urmeaza asigurarea obigatorie pentru sanatate. Dar pana acum ceea ce platim de zeci de ani ce este? Vad ca unii de acolo de sus si consilierii lor sunt dusi rau cu pluta, scuzati expresia. De zeci de ani sustin eu ca retinerea din salar pentru sanatate este inutila pentru pacient si foarte utila pentru acoperit pierderi in sistem.

Vreau sa stiu si eu unde se duc lunar banii retinuti fara consimtamantul meu din leafa? Sa nu-mi suneti ca la sanatate ca nu va cred. Daca ajungi la medic platesti totul: medicamente, patul din spital (daca vrei conditii mai omenesti), portarul, medicul, infirmiera, asistenta…..poate si cateii din curtea spitalului sa nu te latre cand te plimbi prin curte. Da, sunt de acord cu acest gen de asigurare obligatorie si facultativa, atata timp cat nu se mai fac retineri pe statul de plata si platesc eu cui si cat vreau pentru sanatatea mea si a familie mele. Altfel nu vad de ce eu sa platesc mai mult si altul mai putin pentru acelasi serviciu medical. Cu nimic nu este tratat mai bine unul care are venitul mai mare fata de altul cu venitul mai mic si implicit cotizarea. Sa auzim de bine si sa fim sanatosi!

 

5 August 2011 - Posted by | Asigurare, Romanisme, Sanatate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

