Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Iarmarocul Medieval din Piata Mare-Sibiu

Am participat la multe evenimente gen zilele orasului, targuri de primavara sau de iarna, balciuri de tot felul, dar este prima data cand participam la un Festival medieval. Se vede ca Sibiul este un oras cu multa influenta germana, asa ca si organizarea acestui eveniment a avut amprenta nemteasca. Am cazut de comun acord cu sotul meu ca a fost cea mai frumoasa manifestare de gen pe care am vazut-o in Romania. Astazi imagini din Iarmarocul Medieval,  produse care pentru prima data erau altceva decat chinezarii si chiciuri. Arta manufacturata, ateliere in aer liber, multa piele, lemn, ceramica, sticla. Turisti nemti si francezi stateau cu gura cascata langa un cioplitor in lemn sa vada cum se face o lingura, un platou sau o covata. Si binenteles ca nu au plecat cu mana goala. La fel de mult au fost apreciate confectiile din in sau vasele de ceramica. Nici sticla nu a fost mai putin admirata.

Concert de muzica medievala – Corvinia din Hunedoara

Ciocolata de casa, turta dulce, acadele dar si covrigi.

Arta in lemn

Pietre de toate culorile si formele pentru bijuterii

Flori de mina in stare bruta dar si prelucrata

Breasla Magilor, plante aromatice pentru casa si baie

Articole de pielarie

Din nou dulciuri: ciocolata, acadele colorate, salam de biscuiti, nuga

Bijuterii cu pietre, piatra slefuita, diverse alte obiecte

Vin si tuica numai bune de facut cadou

Sticle cu licori bahice in ambalaje originale

Figurine din  ceramica

Statuiete sculptate in lemn

Flori din foi de porumb

Pahare, vaze, suporturi de lumanari, boluri, toate din sticla prelucrata manual

Bresla fierarilor

in plina actiune

Multe, foarte multe figurine din material de tigla

Breasla tamplarilor

Anticariat in aer liber

Masti de carnaval si bijuterii lucrate manual

Din noua lemn. Un stand foarte cautat de turistii straini

Tablouri din ata. Cata rabdare, talent si munca…..

Vase din lut foarte frumoase si elegante

Ce bune or fi sarmanele in vasele acestea de lut!

Nuci, arahide, alune, migdale pralinate.  Un stand elegant, producatori imbracati in costume de epoca, multa amabilitate si zambete

Jucarii de lemn. Nu sunt de ultimul ragnet al tehnologiei dar sunt facute cu migala, rabdare si foarte cautate in occident.

Casete si cutii de cadouri din lemn

Stegarii Cetatii-Ordinul Cavalerilor Artgotici

Generatia FB stie cum arata o roaba?

Lume multa la Stegarii Cetatii

mmm

mmm

Daca vi s-a facut foame, serviti un covrig

Un festival la care doresc sa merg si anul viitor, poate chiar doua zile. Manifestarile de seara sigur au un farmec aparte.

28 August 2011 - Posted by | Romania | , , ,

11 comentarii »

  1. Foarte frumos…cu siguranta nu as fi plecat cu mana goala 😉
    Acoperisurile din cateva fotografii – parca ar fi cu „ochi” ….

    Comentariu de AndreaS | 29 August 2011 | Răspunde

    • Andreea, ai dreptate. Si eu as fi cumparat din fiacare, dar in cele din urma am plecat cu mana goala. Am primit de la SIP o brosa, dar numai pentru ca reprezinta prin animatie „nu aud, nu vad, nu vorbesc”……. 🙂 Se insala amarnic…… ha, ha, ha…..

      Comentariu de ghiocel07 | 29 August 2011 | Răspunde

      • Am uitat ceva. Cadoul facut este pe banii mei 🙂

        Comentariu de ghiocel07 | 29 August 2011

      • mi-a placut brosa si m-am bucurat sa o vad si de aproape! M-am tot gandit ce ai vazut tu pentru „retetele mamei” apoi…cred ca am descoperit ceva intr-o poza 😉

        Comentariu de AndreaS | 30 August 2011

      • Ceva oale, castronele din lemn si un mic bucatar. Era foarte nostim. Tu la ce te-ai gandit?

        Comentariu de ghiocel07 | 30 August 2011

      • la micul bucatar 😉

        Comentariu de AndreaS | 30 August 2011

  2. „Mama”, asa ai inteles tu cadoul meu ???

    Comentariu de sip | 29 August 2011 | Răspunde

    • Cadoul tau? 😉 care dintre ei erai tu? ;))

      Comentariu de AndreaS | 30 August 2011 | Răspunde

  3. foarte frumos mi-as fi dorit sa merg sa vad si sa nu plec cu mana goala, super

    Comentariu de Ana Pelesca | 29 August 2011 | Răspunde

  4. […] mare diferenta fata de ce am vazut la Sibiu acum cateva saptamani. Asa cum se zice in popor, omul sfinteste locul! Like this:LikeBe the first […]

    Pingback de La Hunedoara-un festival de nu stiu ce « Ghiocel07 | 22 Septembrie 2011 | Răspunde

  5. […] Like this:LikeBe the first to like this post. […]

    Pingback de Am descoperit inca o zi aniversara « Ghiocel07 | 27 Aprilie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

