Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ce spui cand nu ai ce spune?

Eminescu spunea ca „e usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune”. Pentru mine este foarte greu sa scriu si proza cand nu am nimic de spus…. Sincer de cateva zile sunt in pana de idei. De fapt sunt intr-o perioada foarte aglomerata la servici si ajung acasa obosita si fara chef de nimic. Mananc, trabaluesc ceva prin casa, butonez si la televizor cu mine. Chiar am o perioada grea si urata. Pe vremuri mergeam cu drag la munca, in concedii eram cu gandul tot acolo, dadeam zeci de telefoane sa fiu eu sigura ca totul este in ordine, stateam pana noaptea tarziu la inchideri de zi, luna sau an, lucram cu creionul si hartia si totusi era frumos. Pentru mine munca intotdeauna a fost ceva reconfortant. In vremurile astea din pacate am ajuns ca robotii, toti alergam dupa clienti, dupa realizari, dupa venituri si profit. Nu mai conteaza relatia umana si viata particulara a fiecaruia dintre noi. Compatimesc tinerii colegi a caror zi incepe si se termina la munca. V-am spus ca nu am nimic de spus ? 🙂

 

16 Septembrie 2011 - Posted by | Aberatii, Munca, Viata

1 comentariu »

  1. Cred ca de-abia astepti sa te pensionezi! Eu sunt de 11 ani la pensie si sunt foarte fericita. Chiar daca am doar 50 de ani! Pensia, daca este binemeritata, iti va aduce numai satisfactii!

    Comentariu de mariana | 17 Septembrie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

