Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Dupa Ungaria, Austria si Elvetia … Italia

Dupa ce am vizitat statiunea St Moritz, ne-am indreptat spre Italia in cautarea unei cazari (aventurile la frontiera, cu alta ocazie). Cum diferenta este totala fata de Austria si Elvetia, a fost foarte greu sa gasim ceva, asa ca apelam la Cristi pentru o rezervare pe Booking. Gaseste o camera la Sorico. Ne da adresa, Piata San Giovanni nr.1, mergem si mergem si mergem…. Se face noapte noi nu dam de adresa. Primesc un nou mesaj: incercati sa bagati la localitate Bugiallo…. Bun si facut! Margem in continuare, poate vad vreun indicator spre Sorico sau Bugiallo. La un moment dat incepem sa urcam pe un deal,  pe  un drum foarte ingust. Nici urma de localitatea notata. Dupa ceva km vad Sorico, dar GPS-ul nu ne da de stire ca ajungem. Urcam din ce in ce mai abrupt in noapte. Parca eram intr-un film cu mafioti cautand o ascunzatoare. Acum fac haz de necaz, dar acolo eram deja panicata. La un moment dat mi-i se face rau din cauza altitudinii. Sotul meu se sperie si el si nu stie ce sa faca. Suna la Cristi si acesta-i spune ca locatia este pe un varf de deal …. si de acolo vedem un lac. Cu greu imi revin putin si mergem mai departe. Dupa inca cativa km in noapte ajungem la destinatie. Bucurosi, vorba vine,  nu ne mai interesa nici cum arata camera. Dimineata aveam sa ne dam seama unde suntem. Inca o data remarc diferenta dintre poporul germanic si cel latin, din toate punctele de vedere. Cautand pe net o documentare despre Sorico vad ca in sat sunt multe alte posibilitati de cazare, mult mai frumoase si mai „domestice”, dar asa a fost sa fie….noi am fost in Bugiallo….cu vedere la Lacul Como 🙂 in Piata San Giovanni!

O borna la locul de cazare, la Bugiallo.

Hotelul Albergo, camera in care am stat era in dreapta pe colt, cu vedere la lac….

Urcarea spre sala de mese, unde am luat micul dejun italian

Piata San Giovanni nr.1 🙂

Ceata, noi, Sorico si coada lacului. Pana si Cutulica este lesinat de emotie.

Imaginati-va Lacul Como in ceata

La coborare sotul meu mi-a trasat sarcina sa filmez drumul asa ca am avut preocupare si nu am avut probleme.