Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Aparat de facut vafe

De mult imi doresc un aparat de facut vafe. Mi-i s-a pus pata si trebuia sa gasesc. Am cautat prin magazine dar nici vorba. Ieri m-am infuriat, am apelat la prietenul Google si am gasit o firma care comercializeaza online diverse. Am vazut acolo un aparat nu prea scump, dar care sa-si faca treaba si am comandat. Astazi m-am trezit cu el la usa. Vineri urmarind Dansez pentru tine o sa-i fac „safteaua”. Stiu pe cineva care o sa le savureze inainte de a fi gata 🙂 Acum trebuie sa gasesc o reteta simpla si buna la prietenele mele bloggerite. Daca aveti idei, astept pana vineri.

8 Noiembrie 2011 - Posted by | Aparat de vafe, Bucatareala

8 comentarii »

  1. Buna
    Ma numesc Magda si as vrea sa te rog sa-mi trimiti si mie adresa de unde ai cumparat aparatul de vafe .De mult imi doresc si eu si nu gasesc
    Multumesc

    Comentariu de albu magda | 9 Noiembrie 2011 | Răspunde

    • Desi este linkul in descrierea din post, ti-am trimis si pe mail. Sper sa-ti fie de folos.

      Comentariu de ghiocel07 | 9 Noiembrie 2011 | Răspunde

  2. Mama, il stiu si eu ???

    Comentariu de sip | 10 Noiembrie 2011 | Răspunde

  3. In general aparatele de facut sandwichuri au si tablele de vafe. Nu mai ca nu sunt rotunde asa, sunt patrate, forma pe care o vezi de obicei la vanzare.

    Comentariu de Alina | 12 Noiembrie 2011 | Răspunde

    • Buna dimineata Alina. Aparatul meu de sandwichuri este de acum cativa ani si nu are. Acum m-am linistit. L-am inaugurat dar mai este pana la perfectiune. Nu au reusit asa cum mi-am dorit. Insist! O zi frumoasa va doresc.

      Comentariu de ghiocel07 | 12 Noiembrie 2011 | Răspunde

  4. http://www.lauraadamache.ro/2011/11/waffe-cu-vanilie.html

    Comentariu de Alia | 15 Noiembrie 2011 | Răspunde

    • Multumesc. Am si facut deja, iar dimineata am vazut reteta Laurei. Este una din preferatele mele.

      Comentariu de ghiocel07 | 15 Noiembrie 2011 | Răspunde

  5. Aparat clatite electric, carcasa inox, plita emailata Ø400mm, posibilitate folosire in aer liber, control termostatic 0… +300°C, alimentare 220V, putere 3,6 Kw, greutate 14 kg, dimensiuni Ø400x160mm. COD: 700000. PRET: 231 EURO. Tel: 0731 347 077. http://http://www.echipamentehoreca.ro/produse/echipamente-fast-food/crepiera/detalii-crepiera-electrica-cu-plita-emailata-40cm(2458)

    Comentariu de gabriel bratu | 14 Mai 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

