Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Lacatele iubirii pe podul peste Mur

Dupa ce am vazut „lacatele iubirii” pe podul pietonal Eiserner Steg din Frankfurt, uite ca le-am intalnit si in Graz pe podul peste Mur. Se pare ca obiceiul de a agata aceste „lacate ale iubirii” s-a raspandit in multe tari, cuplurile de indragostiti sau tinerii casatoriti le prind pe pod si arunca apoi cheia in apa, ca marturie a iubirii lor vesnice.

Despre forma, marime si culoare ce sa mai zic.

Oare si porumbelul este indragostit?

Si cum de pe pod nu puteam sa nu-mi arunc privirea si sub pod, am dat de un perete cu grafiti.

Mult mai frumos decat peturi si gunoaie…..

18 Februarie 2012 - Posted by | Austria | , ,

10 comentarii »

  1. ce frumos…sa le vezi si pe cele din Florenta! te pup ghiocel 🙂

    Comentariu de delicii | 18 Februarie 2012 | Răspunde

    • Buna idee, in Florenta nu am fost…inca.

      Comentariu de ghiocel07 | 19 Februarie 2012 | Răspunde

  2. cica moda asta a inceput prin franta. eu nu am inteles niciodata ideea. nici pe aia cu aruncat bani in fantana. iar in germania vor sa o interzica, caci atatea lacate sunt prea grele pentru un pod.

    …insa indiferent de cate lacate are, graz e un loc minunat.

    Comentariu de anditzu | 20 Februarie 2012 | Răspunde

    • Nici eu, dar asta e, lume si lume. Am fost de cateva ori in Graz si-mi place la nebunie. Abia astept sa ajung din nou, poate la vara….

      Comentariu de ghiocel07 | 20 Februarie 2012 | Răspunde

  3. […] de catre cuplurile de indragostiti a pus stapanire pe podurile oraselor Frankfurt, Venetia, Graz, Cluj, Sankt Petersburg, Riga, Florenta, Roma, Paris si cate si mai cate altele din intreaga […]

    Pingback de Lacatele iubirii « Inside These Lines | 26 Februarie 2012 | Răspunde

  4. sau la Koeln, pe unul dintre podurile peste Rin 🙂

    Comentariu de Co | 8 Martie 2012 | Răspunde

  5. Este un loc intradevar minunat,lacatele iubirii sunt foarte multe dar din pacate nu si iubirile rezista atat de mult ca si lacatele…

    Comentariu de holca alina | 25 August 2012 | Răspunde

  6. Un oras minunat ,ca si drumul spre el,imi doresc sa-l revad cit de curind.

    Comentariu de mariana deica | 26 Decembrie 2013 | Răspunde

  7. […] Frankfurt și Graz acum am întâlnit “lacătele iubirii” și în Salzburg pe podul peste râul Salzach, […]

    Pingback de Iubirea la vedere în Salzburg, pe podul peste Salzach « Ghiocel07 | 27 Iunie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

