Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Campanie de informare sustinuta de M.A.I

.

Astazi am fost la piata si acolo era o puzderie de politisti sau politisti comunitari, nu stiu exact pentru ca erau imbracati la fel. Am remarcat insa ca uniformele erau impecabile, curate, calcate, chiar noi, spun eu. Oricum mai multi decat ei erau reporterii si fotografii unor televiziuni si publicatii.

 

Credeam ca s-a prins vreun infractor, ca vinde cineva ilegal in piata, se inaugureaza ceva…. Agitatia in jurul lor si a tarabelor era destul de mare. Am stat deoparte ca nu-mi place sa ma bag in mijlocul „actiunii”. Cand colo ce se petrecea? Oamenii de ordine imparteau fluturasi „campanie de informare sustinuta de M.A.I”, o campanie anti-frauda la alegeri. Buna initiativa dar nu am inteles de ce era nevoie de atatia reporteri. Este o actiune normala care se desfasoara in preajma alegrilor, nimic deosebit. Chiar si comerciantii erau derutati, nu stiau ce-i cu agitatia din zona, ce se da, ce se cere, ce se vrea…..

17 Mai 2012 - Posted by | Romania |

4 comentarii »

  1. Maine vine Regele Mihai in Petrosani si probabil vroiau sa aibe ceva sa ii arate :))

    Comentariu de Nadia | 17 Mai 2012 | Răspunde

  2. Scoala I G Duca este in fierbere. Maine copii trebuie sa mearga la scoala imbracati „foarte frumos” ca sa citez invatatoarea fiicei mele, pentru ca vine Regele MIhai si trebuie sa ne prezentam scoala de „top”.

    Comentariu de Nadia | 17 Mai 2012 | Răspunde

    • Ooooo!!!! Le doresc din suflet succes si sunt convinsa ca elevii vor fi „foarte frumos” imbracati.

      Comentariu de ghiocel07 | 17 Mai 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

