Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Austria-Germania-Franta-Cehia-Austria

Desi de multi ani concediul nostru este in luna iunie, anul acesta a inceput in luna mai, a fost un circuit mai scurt (cca 5000 km) si s-a desfasurat pe teritoriul a 5 tari cu obiective vizitate in 4 dintre ele.

 

O sa incep un sir de povestioare documentate (sunt dotata cu pliante, harti, carti de calatorie) si bine ilustrate (am facut foarte multe fotografii), care sper sa fie utile celor care doresc sa calatoreasca prin Europa.

6 Iunie 2012 - Posted by | Europa | , , ,

6 comentarii »

  1. Bine ati revenit din concediu! Astept cu nerabdare ” povestioarele” dvs!Cunoscand dragostea pentru Viena si Austria in general ,m-a surprins faptul ca ati stat doar cateva zile aici.Cei drept nici restul traseului nu este de lepadat! Vrem multeeee poze si impresii!Multumesc!!!

    Comentariu de Simona T | 6 Iunie 2012 | Răspunde

    • Simona T- daca ar fi dupa mine as sta acolo toata viata…..dar ma multumesc si cu cateva zile.

      Comentariu de ghiocel07 | 6 Iunie 2012 | Răspunde

  2. Bine ati revenit!! 5000 km?! uhhh asta da traseu! 🙂 O asa excursie mi-as dori si eu!!! Dar inca nu am reusit sa-l conving pe al meu iubit sa mergem cu masina.. tot de avion ii e mai drag 🙂 Dar ii coc eu ceva anul asta.. 😀
    Abia astept sa vad poze, impresii, recomandari!
    Va pup

    Comentariu de Simona | 6 Iunie 2012 | Răspunde

    • Simona draga, inceputul este mai greu…..acum doi ani am facut 11.000 km…..Avantajul este ca te opresti unde vrei si vezi ce vrei. E putin obositor dar daca-ti place sa conduci si sa mergi cu masina, in Europa nu este nici o problema, toate soselele sunt ca-n palma.

      Comentariu de ghiocel07 | 6 Iunie 2012 | Răspunde

  3. De-abia astept poze si impresii.Iubesc Austria iar Viena este orasul meu de suflet………….am fost si eu in mai doar pentru 3 zile la concert Andre rieu.
    Seara frumoasa!

    Comentariu de maria mihalache | 6 Iunie 2012 | Răspunde

    • Te invidiez……glumesc. Am vazut fotografiile la tine pe blog. Mi-ar fi placut sa vad si eu concertul dar din pacate nu am putut pleca de la munca 😦 Poate alta data, cine stie….Daca afli ceva sa-mi spui si mie. Noapte buna, Maria.

      Comentariu de ghiocel07 | 6 Iunie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

