Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Si papusile au suflet…..

Dintre exponatele de pe malul Salzach cel mai mult mi-au placut cateva papusi care imitau bebelusi in diferite pozitii. M-am tot invartit pe acolo si dupa cum ma stiti ca-mi plac jucariile, nu m-am putut dezlipi prea usor de standul respectiv. Ceea ce m-a facut in cele din urma sa-mi vad de drum a fost pretul, 150-200 eur. Dar zau ca meritau 🙂

Nici n-as fi stiut pe care s-o iau acasa

 

Liniste, nu ne deranjati….

 E aici una hazlie foc, are salopeta in dungi si ursulet

Bebelusul in roz este foarte atent, abia s-a sculat….cred ca asteapta lapticul….

 Acum spuneti si voi daca nu sunt reusite!?

15 Iunie 2012 - Posted by | Salsburg | , , ,

2 comentarii »

  1. Superbe….

    Comentariu de Iudita | 16 Iunie 2012 | Răspunde

  2. le indragesti de cum le vezi.

    Comentariu de Erika | 20 Iunie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

