Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Zilele orasului Inzell-Germania

Unele cazari din acest concediu, la fel ca si anul trecut au fost facute de Cristi si noi mergeam la fix. Asa s-a intamplat si la Salzburg. De fapt pentru vizitarea castelului Hohensalzburg si orasului Salzburg in sine, ne-am cazat la iesirea din Austria, undeva la cativa km de granita, in Germania 🙂 Ce ti-e si cu circulatul asta liber prin Europa…..

Cu ajutorul GPS-ului am gasit destul de usor localitatea (Inzell), dar din cauza unei serbari campenesti ne-am invartit putin. In cele din urma am lasat masina sub un pom, am luat-o la pas si asa am dat de „Gastehaus am Badepark”.

Ne-am cazat, ne-am dus sa recuperam masina

de unde am lasat-o si am plecat in recunoastere.

Prima data am vazut patinoarul dupa care am revenit in oras sa participam si noi la „zilele orasului”. Prima imagine dupa ce am parcat, de data asta in parcare, a fost aceasta frumusica pensiune

si o „compatrioata” pe care trebuia sa o imortalizez, desi acum are cetatenie germana…..

Lume multa, muzica traditionala germana,

bere la halba,

 

oameni imbracati in port popular,

inghetata, ce mai, petrecere in toata regula.

Ce m-a impresionat a fost modul de a petrece.

Pe muzica germana, tineri si mai putin tineri in frumosul lor port national

traiau intens evenimentul, se unduiau la mese in ritmul muzicii cu celebrele lor halbe cu bere in mana, dansau pe ringul de dans dar si pe strada.

Ce mai, un popor care stie sa se distreze. Iar muzica lor ma emotioneaza la maxim. Dupa cate tractoare mai noi si mai vechi, mai mari si mai mici erau acolo dar si intr-o parcare special amenajata, am dedus ca dimineata a fost si un concurs de „frumusete”. Tractorul acesta mic era unul din cele castigatoare, nu stiu la ce categorie, probabil la „miniatura”….. 🙂

In oras, pe langa multe pensiuni cochete,

mici unitati bancare,

terase cochete, cofetarii si gelaterii,

biserica si magazine,

un rau curat si limpede traverseaza mandru localitatea.

Credeti ca puteam sa uit sau sa neglijez florile? Normal ca nu!

Am remarcat grupuri de tineri pe strada, la mese, pe langa fantani, pe trotuare, toti linistiti, calmi, civilizati.

O serbare tipic nemteasca, desi asa ceva am intalnit si in Ungaria….. Dupa ce ne-am incarcat sufletul cu multa frumusete, ne-am indreptat spre masina

si era cat pe ce sa le incurc…

dar repede mi-am revenit si am trecut la Sofronica, draga de ea….

Si uite asa am ajuns „acasa”

dar nu inainte de a a vedea si alte masinarii agricole.

In concluzie un oras turistic foarte linistit, curat, civilizat cu multe posibilitati de distractie atat iarna cat si vara. Si pentru ca este la cca 20 km de Salzburg se poate vizita in voie acest superb oras austriac.

13 iulie 2012 - Posted by | Germania | ,

2 comentarii »

  1. N-as zice ca e oras, mai de graba o comuna …. doar ca e in Germania si tot ce putem compara cu noi este ca si tractoarele lor au esapament ….

    Comentariu de sip | 14 iulie 2012 | Răspunde

  2. […] im Pongau. ” Ioana” este fixata si mergem linistiti. Deodata vad indicatoare spre Inzell si-i spun sotului ca pe aici am trecut si anul trecut si ne-a placut foarte mult mai ales ca […]

    Pingback de Sankt Johann in Tirol – Saalbach « Ghiocel07 | 5 noiembrie 2013 | Răspunde


Lasă un comentariu