Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Targul de Sf Marie din Muzeul Satului

Sambata in zi de mare sarbatoare crestina, Sf Maria, la Muzeul satului a fost organizat un targ de produse traditionale. Nu puteam sa scap ocazia si sa nu fac cateva fotografii, daca tot am fost acolo.

Imbracaminte din „panza topita”. Din nou inul este la moda. Racoros, sanatos, foarte frumos dar si foarte scump.

Nu stiu daca si acest produs este sanatos, dar se cauta. Unii spun ca tuica batrana este medicament….

Romani sa trecem la treaba! In alambic tot palinca facem….cate grade are oare?

Si cum dupa o palinca merge un „blid” cu mancare, sa admiram cateva tocmai de la Horezu

Am mancat, am baut, acum ne impodobim cu bijuterii din lemn, sticla sau lut. Colorate, vesele si frumoase.

De lumanari ai nevoie si la bucurie si la tristete. Acestea erau pentru clipele de fericire.

 

Intotdeauna mi-au placut vasele din sticla, facute manual, unicate…

dar si cele sculptate in lemn

sau impletiturile din nuiele si panusi de porumb.

Mierea de albine, semintele si catina in miere, faguri, propolis…sanatate din natura

Fiecare zona cu portul ei popular

Icoane pe sticla foarte cautate de turistii straini, destul de multi in muzeu.

Eu m-am delectat cu frumuselele papusi imbracate in costum popular maramuresan

dar si cu ouale incondeiate. Arta, munca, indemanare, talent….

Au fost doar cateva din exponatele din incinta Muzeului.

10 Septembrie 2012 - Posted by | Bucuresti | , , , ,

5 comentarii »

  1. Ce de frumuseti!! Papusile sunt absolut minunate!! Imi plac papusile de portelan, am si o mica colectie, dar niciuna in pot popular..
    Cat despre vase de lut.. de la fiecare targ imi mai i-au cate una, cel putin :)))

    Comentariu de Simona | 10 Septembrie 2012 | Răspunde

    • Simona, daca stiam iti cumparam una. Au fost tare dragute. Daca mai vad pe undeva iti cumpar.

      Comentariu de ghiocel07 | 10 Septembrie 2012 | Răspunde

  2. puteti veni din nou la Muzeul Satului in acest weekend, caci este un nou targ. Ziua Crucii-Cârstovul viilor. se vor gasi o grămadă de lucruri interesante atunci.

    Comentariu de Alina | 11 Septembrie 2012 | Răspunde

    • Multumesc pentru informatie. As merge cu drag daca as locui mai aproape…..

      Comentariu de ghiocel07 | 11 Septembrie 2012 | Răspunde

  3. frumoase imagini si foarte buna initiativa organizatorilor.

    Comentariu de Kadia | 12 Septembrie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

