Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Am fost la Muzeul National al Satului

Sambata si duminica am fost la Bucuresti la un eveniment fericit in viata omului. Si daca tot am ajuns in capitala, sambata dupa micul dejun am facut o plimbare in Muzeul Satului.

Merg de foarte multi ani in capitala si nu am apucat sa-l vad pana acum. Oricum am mult de recuperat, sper sa apuc sa mai vizitez si alte obiective turistice….. O parte din muzeu este in renovare asa ca va trebui sa revin……Am facut si multe fotografii dar le vor prezenta pe cele mai interesante, pentru mine.

O mica sueta la intrare

Gospodarie Dragus, jud Brasov

o anexa….

Gospodarie din Jurilovca, jud Tulcea, exterior

si interior.

Moara de vant Sarichioi, jud Tulcea

Teascul de struguri Teaca, jud. Bistrita Nasaud

Mesendorf 1864

Teascul pentru ulei si must din Romosel, jud Hunedoara

Intr-o discutie la telefon cu fiul meu

Spre Cherhana

cineva a ajuns mai repede…

Oare pe unde s-o iau, in dreapta, in stanga…..?

Lacul Herastrau printre copaci

Gospodarie din Stanesti, jud Arges

Biserica si mult verde

Gospodarie din Campu lui Neag, jud. Hunedoara

Cosuri de gunoi in ton cu locul in care ne aflam. Spre placuta mea surpriza parcul era curat si fiecare punea gunoiul in cos

Cred ca doare picior…..

Cateva zburatoare, vedete in Muzeul Satului. Erau la ele acasa…. si tare fotogenice.

Inainte de a parasi incinta dam o raita prin magazinul cu suveniruri

Parasim Muzeul National al Satului „Dimitrie Gusti”

In zi de mare sarbatare muzeul era vizitat de multi turisti, in marea lor majoritate straini, incantati de acest „colt de istorie” cu multe  case traditionale din toate colturile Romaniei dar si cu alte exponate interesante.

12 Septembrie 2012 - Posted by | Romania | , , ,

3 comentarii »

  1. Partea „in renovare” este un proiect nou adăugat muzeului in ultimii ani. Este o fericita completare cu monumente noi si idei a muzeului construit de Gusti si echipa sa.

    Comentariu de paula popoiu | 17 Septembrie 2012 | Răspunde

    • Multumesc Paula pentru informatii si vizita.

      Comentariu de ghiocel07 | 17 Septembrie 2012 | Răspunde

  2. […] pentru că despre muzeu am povestit și cu altă ocazie, acum las imaginile să […]

    Pingback de Din nou prin Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” « Ghiocel07 | 6 Mai 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

