Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Blogul meu are 5 ani

Sigur ati mai auzit expresia „ce repede trece timpul”…. Poate de la o anumita varsta asa se simte, nu stiu ce sa spun. Oricum la 01 septembrie s-au implinit 5 ani de cand am acest blog. Inca putin si merge la scoala 🙂 Imi aduc aminte cum Cristi m-a ghidat in deschiderea blogului si cum el si cativa prieteni m-au incurajat in mentinerea lui atunci cand un „binevoitor” nu incapea pe piata bloggeritului de mine. Dar totul este bine cand se termina cu bine. Uite asa au trecut cinci ani in care am scris de toate, de la evenimente curente la impresii de calatorie. Si cum orice bilant se exprima in cifre, situatia se prezinta cam asa: am scris 1.572 articole, sunt 5.165 de comentarii si 782.655 de vizualizari. Multumesc tuturor celor care ma cititi, celor care comentati, celor care veniti cu sugestii si propuneri de lucruri si obiective ce merita vizitate.

16 Septembrie 2012 - Posted by | Blog | ,

9 comentarii »

  1. La cati mai multi ani blogului si autoarei! Acum vezi ca o „minune tine mai mult de 3 zile”? 🙂

    Comentariu de criserb | 16 Septembrie 2012 | Răspunde

  2. Respectul meu pentru ce ati facut pana acum!Sa o tineti la fel! Va citesc constant si imi place ce gasesc aici!Imi inseninati diminetile! Blogului ii urez sa urce in top(desi fie vorba intre noi mie mi se pare foarte onoranta pozitia),iar doamnei care scrie atat de frumos multi, multi ani pentru a reusi sa isi indeplineasca visele!

    Comentariu de Simona T | 17 Septembrie 2012 | Răspunde

    • Multumesc Simona T. Ma bucur daca scrierile mele folosesc cuiva si daca pot plimba chiar si imaginar un prieten. Toate cele bune.

      Comentariu de ghiocel07 | 17 Septembrie 2012 | Răspunde

  3. Multi ani inainte atat blogului cat si autoarei!! Va pup dulce si astept cu interes articolele d-voastra!

    Comentariu de Simona | 17 Septembrie 2012 | Răspunde

    • Multumesc Simona, esti o dulce. Te pup si eu si-ti doresc numai bine.

      Comentariu de ghiocel07 | 17 Septembrie 2012 | Răspunde

  4. La multi, multi ani blogului, sa-ti aduca bucurii, zambete si prieteni, sa fie in continuare asa placut si binevenit cum de altfel a fost intotdeauna; voi citi cu mare placere in continuare ceea ce vei publica. Doresc echipei impliniri, multumiri, iertari si subiecte captivante. Dana Blendea /18 sept.2012/.

    Comentariu de danna blendea | 18 Septembrie 2012 | Răspunde

    • Multumesc Danna, mi-ai facut o placuta surpriza. Tare mi-as dori sa ne mai vedem. Salutari lui Dan.

      Comentariu de ghiocel07 | 18 Septembrie 2012 | Răspunde

  5. La cati mai multi ani si tie si blogului,sa ne incanti cat mai mult cu pozele si impresile din colindarile tale.
    Te pup

    Comentariu de Mariana Popoviciu | 23 Septembrie 2012 | Răspunde

  6. la multi ani si sorry de intarziere!!! am cam lipsit cateva luni insa am revenit ! pupici ghiocel

    Comentariu de delicii | 30 Septembrie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

