Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Fotbal de masa la Eurosport

Aseara, de fapt azi noapte, butonand la tv ce credeti ca am descoperit pe Eurosport? Campionatul Mondial de Fotbal de Masa….. Unii spun ca este joc de Foosball…. Pana acum vazusem acest joc numai in magazine si ma gandeam ca este pentru copii sau pentru pierderea timpului atunci cand ploua afara sau esti cu prietenii la o bere…. Cand am vazut cata munca si pasiune este in manuirea „jucatorilor” am stat sa vad calificarea in finale. Juca echipa Frantei cu echipa Danemarcei.

19 Octombrie 2012 - Posted by | Sport | ,

1 comentariu »

  1. eu pierd mai mereu. am castigat o singura data si cred ca si atunci a fost intentionat din partea lui B 😀
    dar trebuie sa ai mult timp liber sa te antrenezi pentru asa ceva.

    Comentariu de andreea | 21 Octombrie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

