Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Targul Produselor Traditionale

Ca sa nu spuneti ca va arat numai imagini de la targuri si serbari de pe alte meleaguri, astazi facand o plimbare in urbea natala am facut cateva fotografii la Targul Produselor Traditionale.

Lume multa,

muzica si dansuri populare,

multe legume si fructe,

produse de carmangerie,

produse de patiserie,

must alb si negru,

miere, nuca in miere, faguri, propolis.

Mi-a placut foarte mult standul unei familii din Comuna Rapoltu Mare care expunea miere si produse apicole.

O prezentare de exceptie in borcanele mari si mici, ambalate gata sa le faci cadou, in seturi de doua, trei sau patru. Tot aici am gasit si pompa pentru scos mierea din borcan.

Preturi rezonabile in comparatie cu ce am vazut in alte parti.

Standul apartine firmei SC ROMAUST SRL iar aici puteti vedea produsele si alte amanunte despre procesul de productie si comercializare. Daca aveti ocazia va invit sa vizitati site-ul si poate intalniti si familia respectiva in alte targuri.

Nu a fost cel mai reusit eveniment la care am participat, dar macar cu am vazut tarabe cu chinezarii si chiciuri. Produsele erau din zona sau din imprejurimi si aveau o prezentare destul de frumoasa. Felicitari organizatorilor si producatorilor.

20 Octombrie 2012 - Posted by | Toamna | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

