Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

16 premii cu Windows 8 @ eMag

Ier m-am inscris la concursul organizat de emag cu ocazia lansarii Windows-ului 8.

Pentru ca am cumparat multe produse de la eMag si am fost foarte multumita de calitate si operativitate, m-am gandit ca nu mi-ar strica si un cadou de la ei……  Si ca sa nu ziceti ca sunt carcotasa, va spun si voua despre concurs 🙂

Deci, puteti sa va inscrieti in aplicatia de aici si aveti sansa sa castigati premii interesante.

Acestea sunt:

Eu imi doresc un laptop Sony Vaio, ca laptopul pe care-l folosesc acum este antic si de demult, ma lasa cand ti-e lumea mai draga. Intr-o buna zi n-o sa mai pot intra pe FB sau scrie pe bloguri, ceea ce ar fi o „tragedie”……

Perioada de desfasurare a concursului este 24.10–14.11.2012, mai sunt 2 saptamani in care se pot face inscrieri.

Bafta tuturor, dar mai ales mie!

P.S. Daca aveti blog si scrieti despre concurs, aveti sansa sa castigati ceva. Detalii aici despre ce este vorba.

1 Noiembrie 2012 - Posted by | Concurs | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

