Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Station Cafe Express

Astazi, de Valentine’s day, m-a scos sotul in lume…. Am fost cu colegii lui de ping-pong (si sotiile binenteles) la Station Cafe Express. Locatia s-a deschis de ceva vreme dar nu am avut placerea sa o vad in interior, desi am trecut prin dreptul ei de nenumarate ori. A fost o atmosfera placuta, un meniu bogat, aranjamente de sarbatoare si servire de exceptie.

La plecare am primit si diploma…. Multumim dnei Mary pentru ospitalitate, totul a fost perfect. Revin la vara pentru o inghetata…..

Cred ca ar trebui mai multa publicitate, inclusiv pe FB. Nu am vazut nicaieri oferta pentru Valentine’s day, desi a fost una tentanta si foarte accesibila.

PS. Aici am servit cea mai buna pizza, o recomand cu caldura.

14 Februarie 2013 - Posted by | Petrosani | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

