Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ura, salvat de clopotel….

Astazi am plecat la cumparaturi fara bani. De fapt asta aveam sa aflu mai tarziu 🙂  Intru in farmacie, cer un medicament si cand sa platesc portmoneul, gol. Nimic deosebit, mereu sunt fara bani la purtator. Caut cardul si nici el la locul cunoscut. Imi aduc aminte ca duminica mi-am schimbat poseta si a ramas acolo. Farmacista batuse deja pe casa de marcat, deci ce ma fac…. si nici nu eram intr-un loc cunoscut sa spun ca revin in 15 min…. Imi aduc aminte ca in alta parte am un card de rezerva, asa ca sunt salvata. In concluzie este foarte bine, chiar indicat sa ai un card in alta parte de cat in locul obisnuit, cu conditia sa ai si ceva marunt pe el. Uite asa nu m-am facut de ras la cumparaturi. Ma felicit!

27 Februarie 2013 - Posted by | Diverse | , , ,

2 comentarii »

  1. Buna idee … Sa-mi dai si mie un card de rezerva cu ceva …maruntis !

    Comentariu de serbionel | 1 Martie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

