Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Copilarie, unde esti?

Chiar daca erau vremuri grele, fiul meu a avut multe jucarii frumoase. Cu mare dificultate faceam rost de ele, prin cunostinte, pe sub mana, dar ma straduiam sa aiba cam tot ce-si dorea sau ce se gasea pe vremea aceea. Masini simple si teleghidate, machete din fier, tancuri si tunuri, lego, un tractor urias, jucarii de plus, trenulet electric, pompa si cisterna de benzina, trailer…. ce mai, tot arsenalul. Ca sa nu mai vorbesc de jocurile traditionale: Sus-Jos, Nu te supara frate, Moara, Pacalici, jocuri cu bile sau de constructii. La un moment dat si-a dorit un „escavator”. Pai sa nu va povestesc cat am cautat pana am gasit asa ceva 🙂 O buna parte din jucarii exista si in ziua de astazi, am primit interdictie sa fie instrainate.

Unele erau scumpe si noua ne placeau foarte mult. Dar cum gusturile nu se discuta, el avea trei favorite: o rata, o roata si o matura mecanica. Probabil pentru ca erau viu colorate,  putea sa le tranteasca si sa le tarasca prin toata casa ca nu se stricau. Daca stau si ma gandesc roata a fost cea mai folosita atat prin casa cat si pe strada, cred ca s-au facut kilometri cu ea….Mai zilele trecute am vazut o astfel de jucarie si mi-am adus aminte cu drag de acele timpuri frumoase cand copii se bucurau cand primeau o jucarie.

17 Aprilie 2013 - Posted by | Eu | , , ,

3 comentarii »

  1. Si eu imi amintesc cu drag de copilarie… si de bucuria primirii unei jucarii… Copii din ziua de azi nu cred ca mai simt bucuria pe care o simteam noi.. si de vina sunt parintii, care le ofera zilnic cate ceva..

    Comentariu de Simona | 18 Aprilie 2013 | Răspunde

  2. cred ca parintii de azi ofera copiilor lor mai mult pentru ca acum pot (si financiar si ca oferta) si pentru ca isi refuleaza astfel frustrarea copilariei lor, cand nu aveau asa de multe posibilitati.

    Comentariu de andreea | 20 Aprilie 2013 | Răspunde

    • Ai dreptate, de multe ori cumparam lucruri pe care ne-ar fi placut sa le avem si noi la timpul respectiv.

      Comentariu de ghiocel07 | 20 Aprilie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

