Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Din nou Eurovision….Eurovision 2013

Nu am urmarit in intregime spectacolele oferite de Suedie in cele doua semifinale de calificare la Eurovison 2013, dar din rezumate am constatat ca a fost ceva grandios, melodii bune, interpreti eleganti si frumosi. Stiam ca joi este randul reprezentantului Romaniei sa evolueze pentru calificare dar am uitat pur si simplu.

Am stat sa vad micile dar marile talente oferite de Next Star. Intamplator am ajuns pe TVR1 aproape de sfarsitul spectacolului si l-am vazut si ascultat pe Cezar. Au fost mult prea multe piese bune ca sa sper ca vom fi calificati si totusi votul a fost si in favoarea noastra. Cezar cu piesa „It’s My Life” compusa de Cristian Faur s-a calificat in finala din 18 mai.

Spectacolul de pe „Malmö Arena” (o polivalenta care pentru concerte are capacitate de 15.500 de locuri) este transmis de TVR de la ora 22.00. Imediat mi-am pus intrebarea daca Turcescu ar fi avut ce cauta acolo…… Raspunsul mi-i l-am oferit tot singura…  Nu-mi ramane decat sa urez Romaniei bafta in finala.

Casele de pariuri o dau principala favorita pe reprezentanta Danemarcei (Emmelie de Forest cu melodia „Only Teardrops”) urmată de Ucraina, Norvegia, Rusia, Olanda si Germania.

Oricum va fi greu de decis, publicul este suveran iar votul va fi ca de obicei geopolitic….Si cum noi avem vecini putini si suntem vazuti „foarte bine” in Europa, ne putem astepta la orice. Romani din afara granitelor, votati Cezar la Eurovision! Macar sa ocupam un loc onorabil, desi atat melodia cat si interpretul sunt destul de controversati atat in tara cat si in strainatete. Pe fruntea noastra scrie ROMANIA si orice am face nu avem loc la masa bogatilor iar in tara in loc sa ne sustinem ne mancam intre noi. Mare pacat dar astia suntem…..

De pe http://eurovision.tvr.ro.

„Cezar (Cezar Ouatu, supranumit „Cezar The Voice”) s-a nascut in Romania, intr-o familie de muzicieni si a inceput sa studieze pianul la varsta de 6 ani. S-a remarcat pentru talentul sau muzical si a absolvit Liceul de Arta „Carmen Sylva” din Ploiesti. La 20 ani si-a descoperit vocea, respectiv timbrul unic si special. A absolvit cu nota maxima secţia canto clasic la Conservatorul „Giuseppe Verdi” din Milano, una dintre cele mai importante scoli de muzica din lume. A castigat peste 10 premii internaţionale la cele mai importante concursuri internaţionale de canto de la Barcelona, Dresda, Milano, Monaco, San Marino. Are o carieră de peste 10 ani in lumea operei internaţionale, cu spectacole in cele mai importante sali si teatre din lume. Cezar Ouatu a decis in decembrie 2012 sa abordeze genul pop opera, imbinand genul opera cu cel pop opera pe aceeasi scena, intr-un concept inovativ si original pe plan mondial. In acest an are in plan doua colaborari internaţionale cu tenorul Andrea Bocelli si cu soprana Angela Gheorghiu.”

Foto

17 Mai 2013 - Posted by | Diverse | , , , ,

1 comentariu »

  1. Sa-i uram multa bafta lui Cezar al nostru !

    Comentariu de serbionel | 18 Mai 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

