Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Aparat foto digital Canon PowerShot SX150IS

De o saptamana si ceva mi-am luat un nou aparat foto, un Canon, ca sunt obisnuita cu marca aceasta. Din pacate cel vechi a suferit un accident si a sucombat. Noul aparat este putin cam mare si incomod pentru mine, mai ales de purtat in geanta, dar pana si-o face cineva mila de mine sa-mi faca cadou unul mic, este foarte bun…

Acum sa fiu sincera este mult mai performant ca cel vechi, fotografiile pe care le face sunt clare. Inca nu am descoperit facilitatile, am citit putin din cartulica, urmeaza sa ma perfectionez. Sunt multumita ca fotografiile pe care le fac preparatelor sunt „reale” si reflecta corect culoarea, mai ales ca eu nu le prelucrez in photoshop.

19 Mai 2013 - Posted by | Aparat foto | , ,

1 comentariu »

  1. Acum mai vrei si unul mic … Nemultumitului i se ia darul !

    Comentariu de serbionel | 20 Mai 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

