Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Raliul Sibiului 2013

Sambata am fost la Sibiu sa prindem sfarsitul Raliului. Pana sotul meu s-a dus in „groapa” sa vada speciala, eu am ramas in Piata Mare, mai precis prin zona, sa urmaresc masinile care soseau una cate una. Am fotografiat echipajele castigatoare dar si instantanee diverse.

Locul 1 – KOPECKÝ Jan – DRESLER Pavel numar de concurs 1 Skoda Fabia S2000

Locul 2 – DELECOUR Francois – SAVIGNONI Dominique numar de concurs 3 Peugeot 207 S2000

Locul 3 – ARAI Toshihiro – McLOUGHLIN Anthony numar de concurs 4 Subaru Impreza STI

Locul 4 – TEMPESTINI Marco – BAGGIO Lucio numar de concurs 5 Skoda Fabia S2000

Locul 5 – BOTKA Dávid – MIHALIK Péter numar de concurs 17 Mitsubishi Lancer Evo 9 R4

Locul 6 – PORCISTEANU Valentin – DOBRE Dan numar de concurs 14 Mitsubishi Lancer Evo 10

Locul 7 – ORSAK Jaroslav – KOSTA Lukas numar de concurs 7 Mitsubishi Lancer Evo 9 R4

Locul 8 – PUSKÁDI János – GÓDOR Barna numar de concurs 11 Skoda Fabia S2000

Locul 9 – TLUSTAK Antonin – VYORAL Lukas numar de concurs 6 Skoda Fabia S2000

Locul 10 – BARBU Sebastian – BALTADOR Horatiu numar de concurs 34 Citroen DS3R3

Si cateva fotografii din Piata Mica, la festivitatea de premiere. Podiumul si un viitor castigator 🙂

Multe cupe si sampanie pentru primii clasati

Dar nu vin masinile o data! Mi-am pierdut rabdarea…. 😦

Cameramani profesionisti dar si amatori, cu obiective pe masura.

Un paparazzo tehnologic 🙂

Cam asa arata un cauciuc dupa o cursa

Vedere de pe Podul Minciunilor spre Piata Mica

Mii de spectatori, organizatori, oficiali, fotografi….L-am remarcat pe Toma Coconea, invitat de onoare la Raliul Sibiului.

Am inteles ca a fost si copilot intr-o etapa, dar sigur a facut si premierea lui Alex Filip

Si ca dovada am luat o fotografie de pe FB facuta de un sustinator Toma Coconea

Urmarind piloti si copiloti, am vazut eleganta la feminin …

dar si la masculina. De data aceasta este unul castigator, australianul McLOUGHLIN Anthony.

Agentul …. 000…cu multa inghetata in reclama.

Alt fel de paparazzo, putin mai grasut si mai la vedere. Erau acolo tot felul de specimene, m-a surprins numarul mare de organizatori care se invarteau cu si fara rost. Important sa aiba ecuson si vesta….in rest nu faceau altceva decat sa incurce pe cei care cu adevarat munceau.

In aceasta zona, de plecare si sosire a masinilor, oamenii erau destul de indisciplinati. Vedeau ca este inchisa circulatia pentru pietoni dar insistau sa treaca, domnisoarele avand ceva de lucru cu ei….. Ele erau acolo pentru notarea timpilor pe fisele de concurs, pentru bifarea participantilor pentru tinerea diferitelor evidente, nu pentru dirijarea circulatiei. (Ma uitam zilele trecute la televizor, la ciclism si nimeni nu misca pe sosea, pe mii de kilometri.) In rest a fost o zi frumoasa si la propriu si la figurat. Putin cam torida dupa gustul meu dar numai buna probabil pentru competitie.

29 Iulie 2013 - Posted by | Raliu | , ,

2 comentarii »

  1. frumos mai asterni pe hartie cuvintele, mai draguto, bravo tie si de fapt bravo voua, ca nu stati in casa !!!!!

    Comentariu de maria | 29 Iulie 2013 | Răspunde

    • Multumesc sora-mea. La fel sa faceti si voi.

      Comentariu de ghiocel07 | 29 Iulie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

