Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Problema cainilor vagabonzi

Auziti si voi, femeia care a luat cainele ucigas spre adoptie in numele unui ONG are constiinta curata. Mai frate, cata nesimtire pentru femeie si pentru toate ONG-urile care fac bani frumosi pe seaman unor potai, care nu au ce cauta pe strada. Condoleante parintilor indoliati. Nimic nu este mai dureros decat sa-ti pierzi copilul. Oare acesti protectori ai maidanezilor au copii, au parinti sau bunici?

De autoritati ce sa mai spunem…..cine aplica amenzi, cine verifica ONG-urile avide dupa bani, cine verifica ce se face cu banii alocati…..Am vazut ca se cumpara detergenti, becuri, prize, calculatoare….mai sa fie……In buzunarele cui intra acesti bani?

Daca iesi la plimbare, daca mergi  la piata sau la spital, daca stai la o terasa sau alimentezi masina intr-un peco, esti intampinat de caini ai nimanui, agresivi, flamanzi si plini de boli.

Nicaieri in Europa nu am vazut pe strada o pisica sau un caine fara stapan. Iar cei care ies cu stapanii la plimbare poarta lesa, indiferent de marime sau rasa.

Nici nu-mi pot inchipui ce este in sufletul parintilor si bunicilor acestui baietel care a avut cea mai cruda soarta. Inger frumos, te-ai dus prea repede la Doamne-Doamne.

3 Septembrie 2013 - Posted by | Romania | , ,

3 comentarii »

  1. O tragedie care va fi musamalizata la fel ca altele, din pacate… Pacat, mare pacat.. Sa le dea Dumnezeu putere parintilor.. ca tare mare este durerea prin care trec.. :((
    Lucrand in domeniu, m-am intersectat frecvent cu astfel de reprezentante ale OMG-urilor.. Extrem de inversunate si cu un mare debit verbal.. si as spune mai multe dar parca n-as vrea sa fiu nepoliticoasa.. OMG-urile, in mare parte, traiesc din banii unor tari dezvoltate – Germania, Austria – tari care vor nota de plata ptr banii pe care ii trimit aici. De aceea apar sterilizari sau adoptii fictive. Poate ca ar trebui sa ne ocupam mai mult de copii abandonati sau handicapati sau de batranii fara nimeni pe lume.. Sunt atat de multe camine finantate de buget cu nimica toata..
    Si eu sunt iubitoare de caini, si am doi maimutoi de ciobanesti de berna pe care-i iubesc ca pe copii mei, dar… ii tin in curtea mea, si-i scot cu lesa.

    Comentariu de Simona | 4 Septembrie 2013 | Răspunde

  2. Eu am auzit-o pe femeia respectiva vorbind in direct la Antena 3. A spus ca acei caini erau sterilizati de APSA daca am inteles bine, dupa care erau luati de fundatie si dusi din nou in strada; nu a fost vorba de adoptie nici din partea fundatiei, nici a femeii respective. Femeia era voluntar, facea ce i se spunea, adica ducea cainii inapoi unde fusesera gasiti initial. Fundatia a avut ca scop sterilizarea cainilor, nu adoptia lor, nu putea sa-i tina pt. ca in permanenta erau adusi altii la sterilizat. Ce mi s-a parut suspect: daca primaria(sau ASPA) ii steriliza si le punea cip, de ce era nevoie sa-i returneze fundatia si nu-i returna direct primaria? Cred ca se decontau banii in doua parti: la cei care faceau sterilizarea, dar si fundatia lua bani din strainatate pt. acelasi lucru. Oricum, femeia aia cred ca a cazut ca musca in lapte ( daca o fi spus adevarul). La un moment dat a zis ca cei din primarie cunosteau situatia. Cred ca imparteau banii luati de fundatie din strainatate, zic si eu…

    Comentariu de constanta | 4 Septembrie 2013 | Răspunde

  3. Am citit acum pe FB niste comentarii ca te doare mintea. Marea majoritate dorim disparitia cainilor de pe strazi, nu uciderea lor, propagandisti de doi lei….. Cainii nu au ce cauta pe strazi, strazile sunt ale oamenilor nu ale animalelor in haite disperate, flamande si bolnave. Nu stiu ce se intampla cu poporul roman, am devenit inumani, amestecam lucrurile, nu ne gandim nici o clipa ca si noi, copiii sau nepotii nostri am putea fi hrana pentru patrupede. Am ajuns sa invinovatim parintii, bunica si copiii……Oameni buni, fiecaruia i se poate intampla ceva similar. Un copil nu se tine in lesa, el este ca argintul viu, acum este aici, acum in alta parte. Ajungi ca parinte si ca bunic sa nu-ti mai iei responsabilitatea de a avea un copli, de a-l creste si pana la urma de a da o mana de ajutor in calitate de bunic. Fiul meu a fost crescut si de bunici, l-am dus la camin si gradinita, s-a jucat in fata blocului dar nu era nici o problema. Se circula noaptea cu trenul fara teama de nimic. Si traiam in comunism, nu in lumea asta libera condusa de oameni superbogati cu vile si avutii nemasurate, flamanzi de bani si putere, sfidatori si nesimtiti fata de noi cei care i-am ales si mai ales umili si aplecati pana la podea pana si-au atins scopul

    Comentariu de ghiocel07 | 8 Septembrie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

