Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Budapesta, intr-o seara de toamna

Am scris deja atatea despre Budapesta incat nu stiu ce as putea spune nou. Este la fel de frumoasa, restaurata, cladiri care mai de care mai mari, somptuoase si luxoase, multi turisti cum vezi in toate tarile Europei (mai putin la noi). De data aceasta fiind vineri dupamasa a fost destul de aglomerat dar se merge ordonat si se conduce cu politete si bun simt.

Si apropos, nu am vazut nici un maidanez sau cum s-o fi numind in limba maghiara 🙂 O sa pun deocamdata numai cateva fotografii, asa mai deosebite….

Terase luminate, elegante si incalzite

Local cu bucatarie maghiara si vieneza. Dupa intrare ne imaginam cum este in interior….

Hotel „Corvinus” pe aceeasi strada pietonala plina de terase si ambient placut.

Gerbeaud Ház se afla in centrul Budapestei, este printre cele mai vechi cofetarii si cafenele din Europa. In zona, mai precis in zona Vorosmarty Ter, se organizeaza Piata de Craciun.

O cladire superba, dar pe care nu am reusit s-o identific, inca…. Am aflat  este vorba“Vigado” (fosta Reduta, Redout), este o sala de concerte, construita in stil romantic in 1851. Multumesc Roger pentru informatie.

Terasa eleganta pe langa Dunare

Flori si multa verdeata acum la sfarsit de septembrie

Hotel „Marriott”

O strada pietonala cu multe magazine de lux dar si buticuri cu suveniruri, inclusiv un magazin dedicat lui Mos Craciun, deschis atat iarna cat si vara.

Binenteles ca nu am primit poseta….

m

Intrarea in Hala Comerciala Centrala

Nu stiu daca sa luam limuzina

sau pe Sofronel parcat sub aceasta mare terasa?

Pozele sunt facute pe inserat, asa ca scuzati calitatea….

29 Septembrie 2013 - Posted by | Budapesta | , ,

4 comentarii »

  1. Foarte frumoase poze! Felicitari!
    Apropo, de „O cladire superba, dar pe care nu am reusit s-o identific, inca…” e vorba de „Vigado” (fosta Reduta, Redout ), e o sala de concerte, construita in stil romantic in 1851 ( http://en.wikipedia.org/wiki/Vigad%C3%B3_Concert_Hall), iar maidanezii, in maghiara se numesc „koborkutyák”=caini hoinari (vagabonzi) 🙂

    Comentariu de Roger | 30 Septembrie 2013 | Răspunde

    • Multumesc pentru comentariu si informatie……completez acum. O zi frumoasa!

      Comentariu de ghiocel07 | 30 Septembrie 2013 | Răspunde

  2. foarte frumos. oh, imi trebuie mai mult concediu :))

    Comentariu de andreea | 30 Septembrie 2013 | Răspunde

  3. […] la Citadela dupa care am coborat in oras, am gasit un garaj subteran din Piata Erzsébet si ne-am plimbat pe Vaci Utca dar si pe Fashion […]

    Pingback de Prin “targ” la Budapesta « Ghiocel07 | 18 Octombrie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

