Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Gradinile Mirabell din Salzburg

Desi am vazut Gradinile Mirabell si in iunie 2012, acum au fost mult mai frumoase. Am avut si noroc, o parte din flori se inlocuiau cu altele de sezon.

Ce sa spun, o „trupa” de gradinari lucra de zor, unii scoteau florile existente (frumoase inca), le incarcau in masini speciale cu o mica remorca,

altii faceau masuratori si cativa aduceau bulbi pentru plantat. Se muncea ca pe banda, nimeni nu statea si nu avea treaba cu turistii. Raspundeau numai intrebarilor celor curiosi, eram si noi printre ei dar limba germana ne este straina. Ghivecele mari cu plante exotice erau transportate in sera.

Am facut foarte multe fotografii, nu m-am putut abtine, totul era prea frumos sa fie si adevarat…..Mi-era ca ma trezesc din vis si nu am dovada trecetii mele pe aici.

Ca erau in ghivece uriase sau la sol, frumusetea aranjamentelor iti incanta privirea. Din sutele de turisti care se plimba prin Gradinile Mirabell nu exista unul fara aparat de fotografiat, mai mult sau mai putin sofisticat. Si cum erau destui japonezi va dati seama cam ce scule purtau pe umeri…. M-am gandit la Cristi si „tunurile” lui, numai bune pentru imagini de expozitie 🙂

Din fiecare unghi, de pe fiecare latura erau mai frumoase si mai colorate.

Mult verde dar si foarte multa culoare

intr-o simetrie perfecta

iar albul imaculat al pietrisului fin nu era deranjat nici macar de o pietricica pusa mai la dreapta sau mai la stanga.

Eu cu gandul la „Sunetul Muzicii”  sau la sansa unora de a se fi nascut si trait aici…..

Mai multe fotografii puteti vedea aici.

30 Septembrie 2013 - Posted by | Salzburg |

5 comentarii »

  1. exceptional ! superb !

    Comentariu de Danna | 1 Octombrie 2013 | Răspunde

  2. Te-am dus si aici ! Sa aud ca nu sunt cel mai bun…sot pe care l-ai avut …

    Comentariu de serbionel | 1 Octombrie 2013 | Răspunde

  3. Va felicit ptr tot ceea ce faceti ptr sufletul d-voastra! Sunteti un exemplu ptr mine, si va dau mereu ca model barbatului meu 🙂
    Pup cu drag si sper ca intr-o zi sa calc pe urmele d-voastra, prin toate locurile astea superbe!

    Comentariu de Simona | 1 Octombrie 2013 | Răspunde

  4. […] Salzburg plecam spre Sankt Johann im Pongau. ” Ioana” este fixata si mergem linistiti. Deodata […]

    Pingback de Sankt Johann in Tirol – Saalbach « Ghiocel07 | 5 Noiembrie 2013 | Răspunde

  5. […] vizitat Castelul Hohensalzburg, Mănăstirea și cimitirul Sf.Petru, Castelul Hellbrunn, Grădinile Mirabell. De data aceasta am parcat mașina și am plecat la plimbare prin locuri mai puțin văzute și […]

    Pingback de Frandafiri în Grădinile Mirabell din Salzburg « Ghiocel07 | 27 Iunie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

