Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Mittersill-orasul cu ratuste

Este a treia oara cand ajungem in Mittersill si asta numai sa vedem ratustele.

Dupa ce am vizitat Saalbach, Leogang si Kitzbuhelpasii ne indreapta spre acest minunat orasel

de unde avem amintiri frumoase inclusiv o amenda de parcare 🙂

Este acolo un lac superb cu multe ratuste simpatice si prietenoase.

Ultima data le-am hranit cu covrigei de Buzau si tare bucuroase au fost. Acum am ajuns pe inserat cu provizia de covrigei dar am dat de o placa pe care scria ceva si cum limba germana este straina de noi si noi de ea, nu am indraznit sa le hranim, banuiam ca asa scrie acolo: nu dati de mancare ratustelor…. Ne-am uitat in dreapta, ne-am uitat in stanga si tot n-am avut curaj. In tarile astea legea este lege! In plus erau pe o banca si doi batranei la taifas…..

Am stat de vorba cu ratustele, am vazut si cateva nepasatoare de prezenta noastra, dar le-am iertat.

Le-am admirat si le-am promis sa revenim la ele ori de cate ori trecem prin zona.

Seara este aproape,

soarele se pregateste de mers la culcare iar noi trebuie sa ne vedem de drum.

Si bine am facut, ne-am trezit pe drum cu un far chior….Sofronel avea nevoie de „oftalmolog”….

Dar nu mi-a scapat un drapel rosu, galben si albastru pe un stalp. L-ati vazut?

13 Noiembrie 2013 - Posted by | Austria | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

