Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Kaprun-oricand gata sa-si primeasca oaspetii

Am trecut si prin Kaprun pentru a treia oara si ca de fiecare data am avut parte de o vreme mohorata, chiar o ploicica racoroasa de toamna. Sa fiu sincera niciodata nu mi-a placut in mod deosebit acest orasel. Probabil iarna este altceva, este una din statiunile preferate de romani pentru sporturile de iarna.

In extrasezon este cam moarta in comparatie cu alte statiuni austriece. Am plecat din Alpendorf, am trecut prin Pongau, Sel an See si am ajuns in Kaprun. Am facut cateva fotografii, ne-am amintit de locatiile in care am stat anii trecuti

si la intoarcere am dat de o scoala de schi pentru copii. Am parcat intr-o parcare mare si bine organizata

si ne-am indreptat spre Maiskogel-un parc de petrecere a timpului liber de catre toti membri familiei, de la mic la mare atat iarna cat si vara.

Aici se gaseste primul „Alpine montagne russe” deschis tot anul,

loc de joaca spatios pentru copii,

cu tot felul de mascote

simpatice

si de sezon. Fiecare exemplifica un sport de iarna.

O mini gradina zoologica cu oi, gaini, iepuri, capre si mgarusi. Alaturi de ele copiii se simt bine, iar animalele fericite fiind mangaiate si imbratisate de copii.

Si dupa atata joaca si oboseala se poate lua masa la una din terasele

sau restaurantele din zona.

O ultima privire

si din nou la drum. (plimbarea a fost in octombrie)

 

20 Noiembrie 2013 - Posted by | Austria | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

