Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Si totusi vine Craciunul….

Ma tot uit pe calendar si nu-mi vine sa cred ca vin sarbatorile de iarna. De ceva vreme parca nu le mai simt farmecul de altadata. Probabil cu trecerea anilor fiecare le simte in alt fel. Afara este soare si destul de cald la amiaz, bradul nu mai are mirosul specific, cadourile nu mai sunt surpriza, meniul de fiecare data aproape acelasi.

In schimb noi suntem cu fiecare an mai … maturi, descoperim ca ne doare cand una cand alta, mai apare un rid si multe fire albe. Fiecare an aduce ceva neprevazut, mai mult sau mai putin placut. Dar ce sa facem, asta-i viata. Desi sunt nascuta iarna, iubesc primavara, iubesc verdeata, florile, ciripitul pasarelelor. Dar, Mos Craciun vine totusi iarna, desi nu stiu daca o sa foloseasca sania sau trasura. Nu-mi doresc nimic deosebit sub brad, de fapt nu stiu daca si brad imi doresc…..Daca sanatatea s-ar putea depozita, mi-as dori un sac plin pentru mine si familia mea. Vreau sa ajung la varsta bunicii mele, dar sa nu fiu povara nimanui, sa fac cat mai multa „bucatareala” sa ma revansez astfel pentru toti anii in care „munca la stapan” a fost prioritate maxima. Totusi am o dorinta de la Mos, o punga cu mandarine, nelipsite de sub brad de cand ma stiu. Chiar si in vremuri de restriste ele stateau frumos sub cetina de brad adevarat 🙂

 

Sarbatori fericite!

18 Decembrie 2013 - Posted by | Mos Craciun | , ,

2 comentarii »

  1. sarbatori fericite, ghiocel! si eu imi doresc numai sanatate. sper sa iti aduca mosul si mandarinele si sanatatea si persoanele dragi.
    pe mine sarbatorile ma invata sa apreciez mai mult fiecare clipa pe care o am in liniste cu toti cei pe care ii iubesc, sa pretuiesc fiecare moment cand ne vedem mai mult decat dimineata la cafea sau seara inainte de culcare, cand ne suntem alaturi. cat om trai, tine mai putin de noi, dar clipele astea e bine sa nu le ratam 🙂

    Comentariu de andreea | 20 Decembrie 2013 | Răspunde

  2. Ghiocel, Mosu si-a notat … intodeauna a apreciat copiii modesti !

    Comentariu de serbionel | 20 Decembrie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

