Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Primavara in decembrie

Pentru ca la noi in oras au fost cateva grade cu plus, mai exact 12, am hotarat s-o cautam pe „Baba iarna” undeva mai la munte. M-am uitat pe o camera web si am vazut ca la Rausor, in Retezat, ar fi ceva zapada, asa ca am purces inspre acolo. Pe tot drumul soare, drum uscat, vreme primavaratica.

Abia pe la Biserica Colt incepe sa se vada cateva urme anemice de zapada. Pe masura ce inaintam spre Statiunea Rausor stratul de zapada creste, dar nu suficient pentru o vacanta pe schiuri. Destul de multi amatori ai sportului alb, cu saniute, schiuri, capace, pungi si toate cele, se ambitionau sa pacaleasca temperatura de afara. Am gasit cateva fotografii exact de acum 5 ani, atunci zapada fiind incomparabil mai mare. Cum aparatul meu foto a suferit de deces, am doar cateva fotografii facute cu telefonul 😦

Cetatea Colt

Biserica Colt. Daca ajungeti prin zona va sugerez sa urcati la acest lacas micut dar plina de spiritualitate. Accesul este foarte usor, privelistea minunata, curatenie exemplara. O oaza de liniste si frumos.

Tot in zona bisericutei

La Rausor, putina zapada, urcare cu probleme pentru unii

coborare mai usoara…..

si partia ajutata de tunurile de zapada…..

Pentru zapada adevarata si imagini de iarna autentica, va invit sa vedeti fotografiile din 2008.

27 Decembrie 2013 - Posted by | Rausor | , , ,

2 comentarii »

  1. Frumoasa zona…
    Va pup

    Comentariu de Simona | 27 Decembrie 2013 | Răspunde

  2. […] Este vorba de Drumul Vulcanilor, Padurea cu zimbrii, Biserica Densuș, Cetatea Sarmisegetuza, Cetatea și Mănăstirea Colț, Mănăstirea Prislop, Centrului de dezvoltare durabila „Tara Hategului […]

    Pingback de Geoparcul Dinozaurilor din Țara Hațegului « Ghiocel07 | 1 August 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

