Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La cumpana dintre ani

A mai trecut un an. Nu stiu cum se face dar anii trec din ce ce in ce mai repede. Si cum de obicei se face un bilant la sfarsit de an, pot sa spun ca 2013 a fost un an bun si mai putin bun…. A fost anul in care mi-am pierdut fratele. Ce poate fi mai trist decat sa pierzi o persoana draga?

De acolo de sus ne priveste si poate are grija de noi, cei ramasi „acasa”. Dumnezeu sa te aiba in paza, frate drag. A fost anul in care am umblat pe la medici cat nu am umblat toata viata mea. A fost un an deprimant din multe puncte de vedere. In rest sunt fericita ca fiul, nora si sotul meu sunt bine sanatosi. Au grija de mine si ma incurajeaza in activitatile casnice. Sunt multumita ca am multi vizitatori pe Retetele mamei, dar si ca preparatele sunt testate si apreciate. Ma bucur ca inca putem sa facem concedii frumoase de unde sa aduc impresii pe care sa vi-i le impartasesc cu drag. Ce pot sa-mi doresc pentru 2014?! Sanatate, sanatate, sanatate….pentru mine si cei dragi mie. Va doresc voua vizitatorilor si prietenilor de pe FB  sanatate, toleranta, bucurii si tot ce-i bun si frumos in viata. La Multi Ani!

31 Decembrie 2013 - Posted by | Anul Nou | ,

1 comentariu »

  1. multumim, ghiocel. si tie si celor dragi un an nou cat mai bun!

    Comentariu de andreea | 1 Ianuarie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

