Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Multumesc F64 Studio

In Sfanta zi de Craciun mi-am spart aparatul de fotografiat. Un mic accident si s-a dus frumosul dar mai ales bunul meu prieten de bucatareala si plimbareala. Tare m-am suparat, mai ales ca eu tin la lucrurile pe care le am, unele fiind si de zeci de ani. Se pare ca nu am noroc la aparatele foto. Am cauta la eMag sa-mi comand acelasi model, dar nu am mai gasit asa ca am apelat la F64, dupa ce m-am consultat cu expertul familiei, adica fiul meu. Nu prea comand eu din alte magazine online dar ascult de Cristi si sambata lansez comanda. La F64 gasesc aparatul foto la promotie, adica cu o mica reducere de pret. Se pare ca este o firma serioasa, a procesat comanda si mi-a trimis coletul a doua zi. Multumesc F64.

31 Decembrie 2013 - Posted by | Aparat foto | , ,

1 comentariu »

  1. Ne pare rău pentru accidentul aparatului tău, însă ne bucurăm că te-am putut ajuta cât mai rapid. Ştim cât este de important să poţi importaliza momentele de sărbători 🙂 Îţi stăm la dispoziţie pentru orice întrebare legată de fotografie sau noul tău aparat. Te ajutăm cu drag. Şi noroc de acum încolo, considerăm că s-a spart ghinionul!

    Comentariu de F64 | 6 Ianuarie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

