Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La ceas aniversar

De la o anumita varsta nu-ti mai vine sa sarbatoresti trecerea anilor, nici macar sa-ti aduci aminte ca este ziua ta. Cu toate acestea prietenii te tin „in priza”, te felicita (chiar si cu 2-3 zile in avans), iti aduc aminte ca existi, te viziteaza sau trimit un SMS.

Ce sa spun, inseamna ca pentru multi inca reprezint ceva, inseamna ca pe unde am trecut am lasat loc de „buna ziua”, inseamna ca ceea ce scriu aici, pe retete sau FB este citit si apreciat. Nu-mi ramane decat sa multumesc tuturor, sa fiu mandra ca am avut un colectiv remarcabil, ca am o familie cu care ma mandresc si cativa prieteni adevarati. Dragii mei sa fiti sanatosi si sa ma felicitati multi ani si de acum inainte.

8 Ianuarie 2014 - Posted by | Aniversare | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

