Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Garoafe si garofite

Nu stiu de ce in ultimul timp nu se mai cumpara garoafe. Poate pentru ca inainte de ’89 erau printre putinele flori accesibile si prezente in pietele noastre? Se poate, desi saracele flori nu au nici o vina, ele nu au culoare politica….

Multa lume prefera flori exotice, care mai de care mai sofisticate, cu o denumire greu de pronuntat si foarte scumpe. Orice ati spune mie-mi plac garoafele, atat cele de sera, dar mai ales cele de gradina, garofitele cu parfumul lor discret. In plus sunt destul de accesibile ca pret si tin foarte mult in glastra.

Am cautat pe net si am gasit semnificatia garoafelor. ”Se considera ca aceste flori au crescut acolo unde au cazut lacrimile Fecioarei Maria pe drumul calvarului. In China ele erau asociate cu casatoria. In limbajul victorian al florilor, garoafele rosii simbolizeaza dragostea maritala, cele roz-dragostea materna, cele albe-dragostea spirituala, cele galbene-respingerea.” (1000 de simboluri de Rowena si Rupert Shepherd)

12 Ianuarie 2014 - Posted by | Flori | ,

2 comentarii »

  1. Garofitele sunt pe lista mea de preferinte, in schimb mirosul garoafelor (si mai am cateva flori) nu-mi place.. il asociez cu inmormantarile, poate si datorita faptului ca, asa cum ati spus si d-voastra, in perioada comunista era cele mai intalnite si oferite flori, la bine si la greu!

    Comentariu de Simona | 14 Ianuarie 2014 | Răspunde

    • Simona-eu problema asta o am cu crizantemele.

      Comentariu de ghiocel07 | 14 Ianuarie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

