Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La Geoagiu in februarie

Pentru ca zilele trecute am avut o aniversare in famile (35 ani de casnicie) si timpul a fost superb, am plecat intr-o mica plimbare la Geoagiu. O statiune frumos renovata,

cu multe hoteluri

si pensiuni aratoase.

Izvoarele cu ape minerale sunt bine intretinute si apreciate pentru tratarea diferitelor afectiuni

iar parcul arata chiar foarte bine.

Din pacate statiunea balneoclimaterica este pustie in aceasta luna de iarna.

In afara de noi mai erau cateva perechi, un grup de mici sportivi si ceva lume la Hotelul Germisara.

Oricum, cred ca acesta era singurul deschis pentru publicul larg, oferind conditii foarte bune de cazare, masa si relaxare.

Era singurul loc unde parcarea este plina cu masini din toata tara. Am intrat si noi si am luat masa de pranz. Servire ireprosabila si mancare foarte buna.

Desi am mai fost aici, sigur vom reveni si cu alte ocazii.

O zi frumoasa de februarie care merita repetata in fiecare an.

7 Februarie 2014 - Posted by | Geoagiu | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

