Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cheful burlacilor

Sambata am fost in Parang, mai bine zis in zona cabanei Rusu unde ne-am intalnit cu Cristi si prietenii lui, niste baieti care-mi plac tare mult. Sunt o gasca frumoasa, cu aceleasi preocupari, amatori de aceleasi distractii si se inteleg foarte bine.

Au organizat aici cheful burlacilor pentru ultimul „fecior” care intra peste 2 saptamani in randul familistilor. O parte dintre ei au profitat de timpul frumos si au plecat pe Transalpina la schi iar doi s-au intors mai repede la cabana unde aveau ceva treburi casnice. Asa-i cand nu sunt si doamnele prin preajma…..Cazarea lor a fost la o cabana foarte frumoasa detinuta de o buna prietena. Din motive obiective, dupa cum se vede, locatia este de vanzare, asa ca aviz amatorilor de munte si de frumos.

Dupa cateva gratare

si o gura de aer curat din varf de munte,

sa stai la gura semineului si sa depeni amintiri,  mai mare dragul.

Dupa ce ai spalat o duzina de farfurii, pahare, cani, tigai si castroane, iei figura de mafiot ajutat de ochelarii finului …..

Iar cine nu-i cuminte este pedepsit sa stea la usa….

Nu sunt eu amatoare de munte dar sincer aceasta cabana mi-a placut, acolo m-am simtit „ca acasa”. Multumim dna Mariana pentru gazduirea tinerilor. Sunt convinsa ca s-au simtit bine si ca vor reveni, daca nu intra pana atunci in posesia altor proprietari.

9 Februarie 2014 - Posted by | Valea Jiului | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

