Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Modernizarea Defileului Jiului

Am citit in Hunedoaralibera.ro ca din 15 martie incep lucrarile de asfaltare pe Defileul Jiului. Chiar ma intrebam zilele trecute cand vom circula normal pe acest tronson, devenit dupa refacerea delor 97 de podete (le-am numarat sambata) un adevarat teren minat.

Acum am inteles ca problema este daca se inchide sau nu circulatia de luni pana vineri sau numai cateva ore. Eu le dau o idee. Pe distanta Petrosani-Tg Jiu masinile sa fie fie urcate pe tren si uite asa facem profit si CFR-ului. Valea Jiului nu va fi paralizata si asfaltarea se poate face mai repede. Chiar acum am fost informata ca CFR MARFA a investit mult in vagoane speciale pentru asemenea transporturi ( ROLA ) dar care ruginesc pe linii, pentru ca nu sunt utilizate. Ar fi cazul ca acum sa li se dea utilitate, nu credeti? Sau poate tarasamentul nu permite…..

3 Martie 2014 - Posted by | Valea Jiului | , ,

1 comentariu »

  1. Bine ar fi sa nu se amane iar acest proiect.. si mai ales sa nu dureze cine stie cati ani! 🙂 Cat despre transportul masinilor cu trenul.. cred ca-i un vis frumos ptr Romania! 😛 In drumul meu spre munca trec pe langa un depou de vagoane, iar saptamanal vad cum sunt taiate vagoanele (exista o linie speciala ptr asta) si liniile ferate.. care ajung probabil la fier vechi 😦 Trist.. toti sunt pusi numai pe furat ptr buzunarul lor propriu!

    Comentariu de Simona | 4 Martie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

