Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

În loc de final

După cum ați văzut, săptămâna trecută am participat la evenimentul numit „Fabricat în Hunedoara” alături de alți 16 bloggeri din toată țara (București, Sibiu, Baia Mare, Arad, Hunedoara). Evenimentul a fost organizat de Sebastian BârgăuDenisa Bârgău şi Călin Bobora, în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie Hunedoara şi susţinut de AVIS 3000CarpatcementRECOM SID Hunedoara şi Aqua Sara / Aqua Sara Facebook. Parteneri: Magazinele PRO HDKooperativa 2.0Vila FlamingoGlasul Hunedoareisăptămânalul REPLICA.

Am vizitat Fermele AVIS 3000,

Fabrica de ciment Carpatcement din Chişcădaga,

Uzinele RECOM SID, Fabrica de apă minerală AquaSara.

Am avut o cazare foarte buna la Vila Flamingo din Hunedoara, deținută de un om de milioane.

În fiecare obiectiv vizitat am fost primiți cu brațele deschise de directori cu multă experiență în domeniu, am putut să intrebăm orice, am făcut multe fotografii fără nici o restricție.

Organizatorii evenimentului s-au ocupat ca timpul liber sa-l petrecem frumos, am fost la Cinciș

și la Deva,

am mâncat pui și pastrăv la grătar preparate cu pasiune de Seby,

am savurat papanași uriași pe malul lacului, am băut „di tăti”.

Am avut și o sărbătorită, Diana, care a fost surprinsă cu un tort personalizat și artificii.

În Deva am văzut un magazin PRO Hunedoara, cu produse fabricate în județul Hunedoara și Alba.

Deși bloggerii erau de vârsta fiului meu sau chiar mai tineri, m-am simtit bine, poate la început mai stângace, dar până la sfârsit am reușit să-i cunosc mai bine și să avem un dialog prietenesc.

Mulțumesc gazdelor pentru invitație și participanților pentru atmosferă.

Postări frumoase au toți bloggerii participanți la eveniment. Dacă vă face plăcere, aruncați o privire pe blogurile lor.

Daniel Mitre, Alin Barna, Sebastian Bârgău, Călin Bobora, Loredana Pricopie, Cristian FloreaAndreea Ursu-LişteveanuIonel ŞerbTudor Popa, Diana Ribana, Vlad Dulea, Denisa Bârgău, Ramona Oana, Cristian China Birta, Gabriel Oana  

28 Martie 2014 - Posted by | Eveniment | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

