Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Gropile spre Transalpina schi

Astăzi, datorită lui Cristi am mers și eu la partia de schi de pe Transalpina. Dacă nu țineam neapărat să-mi întâlnesc fiul, nu mergem nici dacă eram plătită. Este un drum mizerabil, plin de gropi.

Acum gropile sunt și cu apă în ele, ca să nu știi cât sunt de adânci. Ce mai, așa vrem să facem turim în România…… Și ca să nu spuneți că vorbesc prostii, vin cu dovada, doar câteva fotografii. În hurdugăitul mașinii nu am putut să fac mai mult.

Se pare că drumul dinspre București este mai bun.

29 Martie 2014 - Posted by | Transalpina | , ,

2 comentarii »

  1. […] Dupa drumul pe care l-am facut voiam sa intitulez  articolul ” Ce tara frumoasa avem dar … pacat ca n-avem drumuri ! “.  Adevarul este ca peisajul pe Cheile Jietului in spre Obarsia Lotrului, acum la inceput de primavara, este deosebit, dar drumul execrabil. […]

    Pingback de Intalnire cu copiii pe Transalpiana Schi Resort | SerbIonel | 30 Martie 2014 | Răspunde

  2. […] pe care se mergea relativ… bine. Oricum, mult mai bun drumul dinspre Voineasa spre pârtie decât cel dinspre Petroșani spre Transalpina Ski Resort. Ăla dinspre Petroșani am este […]

    Pingback de Transalpina Ski Resort la final de martie | 30 Martie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

