Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Am ajuns și eu pe Transalpina Schi Resort

Sâmbătă am fost pentru prima dată pe Transalpina schi, și numai pentru ca fiul meu a venit de la București cu nașu la o porție de schi. Și dacă ei au facut atâta drum, m-am îndurat să-l fac și eu deși eram sigură că este foarte prost și nu-mi face bine deloc.

Dar este bine când totul se termină cu bine. Când noi am ajuns, copiii făcuseră deja o tura, la a doua ne-am întălnit la „apres ski”, unde după pupături și îmbrățișări

am stat la povești și la o apă minerală, spre surpriza mea chiar AquaSara.

Am făcut câteva fotografii, am stat la soare, am împărtășit noutăți,

după care la propunerea lui Cristi am urcat și eu cu telecabina

până sus, adica până era „cap de linie”

Aici am stat puțin să admirăm schiorii mici și mari,

am mai făcut câteva fotografii

după care Cristi și Adi au coborât unul cu placa, celălalt pe schiuri.

Noi binențeles tot cu telecabina,

admirând frumosul peisaj, ajutoarele lui „Gerar”

dar și lacul Vidra din zare.

A fost destul de multa zăpadă, soare, lume relativ puțină, dar cel mai important ca m-am întâlnit cu Cristi. După 2-3 ore petrecute împreună, fiecare pe drumul lui.

Pentru cei interesați

Mai multe fotografii în albumul de pe FB

31 martie 2014 - Posted by | Transalpina | , , ,

2 comentarii »

  1. Si noi am fost de revelion, ne a plăcut mult iar soțul meu a schiat mult!!! O seara frumoasa

    Comentariu de delicii | 31 martie 2014 | Răspunde

  2. […] am fost la Transalpina schi resort, am avut marea și plăcuta surpriză să gasesc la “apres ski” apa AquaSara, deși până […]

    Pingback de AquaSara la Transalpina schi « Ghiocel07 | 14 aprilie 2014 | Răspunde


Lasă un comentariu