Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Avem și noi magazine AVIS 3000

În vizita de la fermele AVIS 3000, dna Alina State mi-a spus că în Valea Jiului sunt două magazine AVIS, unul în Piața Centrală Petroșani

și unul în Piața Dacia din Aeroport.

Cum mi-am promis să nu mai cumpăr de la alt producător decât cel recent cunoscut, am fost curioasă să le descopăr. Mi-ar plăcea să avem și un magazin PRO Hunedoara cu produse din județul Hunedoara și cele limitrofe, precum sunt magazinele din Hunedoara și Deva.

Poate se va găsi un spațiu în Petroșani pentru un astfel de magazin. Are cineva propuneri?

PRO HD – Fabricat în Hunedoara este un eveniment organizat de Sebastian Bârgău,Denisa Bârgău şi Călin Bobora, în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie Hunedoara şi susţinut de AVIS 3000CarpatcementRECOM SID Hunedoara şi Aqua Sara / Aqua Sara Facebook. Parteneri: Magazinele PRO HDKooperativa 2.0Vila FlamingoGlasul Hunedoareisăptămânalul REPLICA.

2 Aprilie 2014 - Posted by | Eveniment | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

