Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Noul meu smartphon

De ceva vreme port discuții cu fiul meu pe tema unui nou telefon. Smartphonul primit cadou de la dragii mei colegi este micuț și puțin cam leneș așa că se cerea unul mai performant. Mă folosesc de el atunci când sunt plecată dar și seara când nu am chef să stau la calculator. Mereu am spus că-s prea scumpe telefoanele performante, dar Cristi m-a convins că merit să mă cadorisesc și eu.

Toata viața am avut grijă, și încă am, de soțul meu și de fiul meu, le-am făcut cam toate poftele, dar când vine vorba de mine sunt mai economă, ca să nu spun zgârcită 🙂 Zilele trecute soțul meu și-a comandat un smartphon sofisticat pe ebay, dar eu fiind mai conservatoare am apelat ca de obicei la magazinul preferat, și anume, emag. Sunt mulțumită de serviciile lor și chiar dacă produsele sunt mai scumpe decât pe ebay, parcă am incredere mai mare. Acum urmează să-mi achiziționez o husă, țin la lucrurile mele, așa că trebuie să le protejez.

28 Aprilie 2014 - Posted by | Uncategorized | , ,

1 comentariu »

  1. […] aprilie mi-am luat un telefon nou, si chiar de atunci camera foto dădea rateuri. Apărea un mesaj: “nu se poate face […]

    Pingback de Mai sunt și firme serioase « Ghiocel07 | 12 Iulie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

