Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cupa Gaz Hațeg la automobilism

După ce Cristi cu Dana au plecat la Timișoara la finuțul Rareș, noi am luat-o din loc spre Hunedoara, să ducem o felie de tort unei prietene. Ajungând la Hațeg vedem agitație mare la fosta Fabrică de Bere „Hațegana”.

Mi-a trecut fulger prin cap o idee, care s-a dovedit a fi falsă. Credeam că se inaugurează un spațiu de producție…. De fapt era în plină desfășurare etapa I a Campionatului Județean de Automobilism 2014, adică „Cupa Gaz Hațeg”, organizată de ACR-HD împreună cu Clubul Sportiv Auto-Karting Hunedoara.

Soțul meu avea intenția să se oprească, dar ne-am adus aminte de tort, și chiar nu doream să se transforme în cremă de ciocolată 🙂 așă că am dus tortul la destinație și ne-am întors să vedem ceva din concurs.

Eu m-am așezat pe o bordură și am stat până m-a bătut soarele în cap, dupa care am luat masina și am plecat undeva la umbră.

Nu mă pricep de loc la astfel de competiții, mie-mi place să surprind curiozități, mașini frumoase și spectaculoase.

Asta am și făcut, unica mașină fotografiată a fost a unei participante la competiție, o timișoreanca curajoasă infiltrată în această lume a bărbaților.

Nu știu cine a câștigat, nici nu mă interesează. În schimb mă interesează destinul trist al unei fabrici care producea mii de hectolitrii de bere pentru județul Hunedoara și nu numai….

30 Aprilie 2014 - Posted by | Raliu | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

