Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

„Joia dulce” de la Petrila-Gala Premiilor de Turtă Dulce

Afișul l-am vazut pe net, m-am gândit că este o serbare de 1 Mai, așa că la ora stabilită eram la Petrila. Nu știam unde este Parcul Pensionarilor, de parcă Petrila este cine știe de metropolă.

Cu ajutorul Violetei-prietena mea-am ajuns foarte repede.

Este o oază de liniște și frumos, păcat că timpul și timpurile sunt total nefavorabile….

În plus aveam să aflu că pe vremuri acolo era și celebra Popicărie, acum o clădire care nu mai are mult și se prabușește.

Era de fapt Gala Premiilor de Turtă Dulce ale societății civile petrilene, premii care se decernau în această clădire, pavoazată în stilul celebrului caricaturist petrilean Ion Barbu. Pancarde cu „citate celebre”,

baloane legate cu sfoară și pietre,

peretii pictați, iarbă pe margine.

În rest clădirea neavând geamuri un mare frig și curent. Atmosfera s-a încălzit imediat, la ora fixă, fanfara a dat startul

după care Ion Barbu a început decernarea premiilor.

Din păcate nu am reținut numele premianților, aceștia fiind din Petrila, oraș vecin cu urbea mea natală, dar necunoscuți mie. Totuși nu puteam să nu remarc faptul că Petrila are nume celebre precum, Daria Vişănescu-câştigatoarea finalei Olimpiadei Naţionale a Sportului Şcolar la Şah, Delia Vilhelm-pictoriță stabilita în Australia, Petre Braiţ-scriitor. Dar cea mai distinsă persoană premiată a fost un domn cu o venerabilă vârstă (97 ani), fost profesor în Petrila, prin mâna căruia au trecut multe generații.

Nici nu vă imaginați cât de coerent și de șugubăt a fost dom’profesor….. Restul evenimentului a fost susținut de tineri artiști, care au interpretat mini-canzonette, jazz, blues.

Au fost prezentate câteva filmulețe, precum „Planeta Petrila” și Monumentul Foișorului Pierdut. Ținuta se vroia una elegantă, de epocă, dar frigul nu a dat această posibilitate tuturor….

Nu am stat până la finele evenimentului, frigul a pus stăpânire pe noi, așa că am plecat acasă mulțumiți de ceea ce am văzut. Toata stima și admirația organizatorilor, coordonati de renumitul Ion Barbu.

De reținut că la intrare am fost întâmpinați cu….turtă dulce 🙂

Să aveți o viață dulce!

  

2 Mai 2014 - Posted by | Valea Jiului | , ,

1 comentariu »

  1. […] din premianții cu turtă dulce a fost și creatorul acestui “vehicul selenar” 🙂 Este vorba de dul Liviu „Bibu” […]

    Pingback de Driftrike-sportul cu triciclete atipice « Ghiocel07 | 2 Mai 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

