Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Între audiență și rating

Nu știu ce-mi veni să scriu postul acesta, dar ca de obicei sunt revoltată de știrile media de zi, de seara, de noapte….. S-a făcut pauză momentan cu Dragușanca și acum au inceput cu Zăvoranca. Intrase săraca într-un con de umbră și se simțea nevoia să fie promovată din nou. Cine sunt ființele astea?

Nu știu să-și fi tocit coatele pe băncile școlilor, nu știu să fi făcut ceva bun cu care să iasă în evidență, nu știu cum câștigă banii pe care-i toacă pe operații și distracții de Dorobanți. De fapt o apariție la wowbiz sau la păcătoși costă ceva. Și cum aceste emisiuni se bat în rating se dă o luptă crâncenă pentru exclusivitate. Cred ca negocierile sunt mai ceva ca la piață. Și uite așa „doamnele” sunt promovate pe banii mulți. Ce olimpici, ce elevi premiați în Europa și în lume, ce sportivi remarcabili, ce inventatori de succes….. Lucrurile bune nu aduc rating, dar aduc faimă României. Doar prin ei existăm și noi pe harta lumii, dar pe cine interesează?! Din păcate chiar dacă nu te uiți la emisiunile de scandal, tot ești hărțuit prin banerele care apar pe media scrisă, pe FB sau știrile online. Orice am face, nu scăpăm de molima instaurată pe meleagurile noastre balcanice.

24 Mai 2014 - Posted by | Educatie | , ,

2 comentarii »

  1. Eu sincer cred ca audientele nu sunt cele adevarate. In casa mea se masoara audienta si in viata mea nu ne-am uitat la nicio emisiune din cele care sunt anuntate a avea audienta mare. Intotdeauna m-am mirat de chestia asta.

    Comentariu de Maria | 27 Mai 2014 | Răspunde

    • Maria, așa cred și eu. Nu pot să cred că lumea savurează astfel de emisiuni.

      Comentariu de ghiocel07 | 27 Mai 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

