Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

În vizită la Alpendorf, via Abtenau

După ce în toamnă ne-am petrecut o parte din vacanță la Alpendorf, ce ne-am zis? Hai să dăm o fugă până acolo (eram la Altmunster, la cca 100 km) să vedem stațiunea și în perioadă de vară. Am trecut prin localități mici dar cochete, precum Abtenau, unde am oprit, am dat o tură  și tare mi-a plăcut.

Același stil de construcții colorate, cu multe flori la balcoane și geamuri. O piațetă cu câteva terase, pensiuni, buticuri cu suveniruri, băncuțe și din nou multe flori.

O biserică veche, cu turla foarte înaltă și un mic cimitir sunt deschise publicului pentru vizitare sau rugăciune.

De ani de zile de când vin în Austria, nu am văzut să se construiască biserici, aici banii se investec în șosele, în modernizarea și extinderea stațiunile montane, se pune mult accent pe sport, pe protecția persoanelor cu handicap și se oferă copiilor condiții pentru petrecerea timpului liber. Trageți și voi concluzia…..

15 Iunie 2014 - Posted by | Austria | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

