Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Zona St Johann im Pongau-Alpendorf

Alpendorf este una din stațiunile montane din Austria care oferă zăpadă turiștilor cca 5 luni pe an, așa că cele 800 de pârtii sunt binevenite pentru toate categoriile de schiori. Noi am fost aici de 2 ori, dar toamna.

Acum ne-am gândit că merită s-o vedem și în luna iunie așa că am făcut cave km de la Altmunster până aici, dar chiar a fost o plimbare plăcută prin munții austrieci. Destinația finală urma să fie Salzburg.

Ne-am revăzut o cazare din apropiere de Werfen, la Imlau,

cazarea din Alpendorf

și castelul Burg  Hohenwerfen vizitat în toamna lui 2007.

 

În rest imagini de vis cum numai în Austria poti vedea. Am mai spus și o repet, pentru mine Austria este una din țările favorite din Europa. Este o țară care știe să facă turism, știe să promoveze orice obiectiv pentru a fi vizitat, o țară curată cu case cochete, flori multe și colorate. Multe și interesante decorațiuni, suveniruri pentru toate gusturile și buzunarele, oameni liniștiti și primitori. Și acum câteva imagini din zonă.

În cca 200 de km am trecut prin soare, ploaie, vânt, căldură și răcoare….

15 Iunie 2014 - Posted by | Austria | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

