Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Vocklabruck, un oraș modern

Vöcklabruck este capitala districtului cu acelasi nume din Austria Superioara. Orașul este situat în centrul regiunii Alpenvorland pe malul râului Vöckla și este vizitat frecvent de turiști datorită amplasarii lui în apropierea lacurilor Attersee, Mondsee, Traunsee din regiunea Salzkammergut.

Noi întâmplător am ajuns aici, nu am făcut documentare, așa că am vizitat ce am apucat, deși ulterior am văzut că este un oraș mare și cu obiective interesante.

Chiar și așa, am remarcat că orașul este curat, liniștit și cu multe flori.

17 Iunie 2014 - Posted by | Austria | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

