Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Copacul cu lalele a înflorit din nou

În anul 2010 am scris prima dată despre „copacul cu lalele” de la Aninoasa. Acum câteva zile am citi pe net că este înflorit. Cum nu mai fac naveta la Vulcan nu am știut mai repede, așa că abia astăzi i-a venit rândul să fie văzut de noi. Spre surprinderea mea acolo erau și alti curioși care-l admirau și fotografiau din toate părțile.

La fel am făcut și noi, numai că vântul ne-a dat de furcă și lalelele nu s-au lăsat ușor prinse în obiectiv. În cele din urmă ceva-ceva tot se poate vedea, mai ales că florile sunt mai multe ca altădată. Informații despre acest copac minune puteți citi în postul anterior, așa că acum mă rezum la câteva fotografii pentru posteritate.

Copacul cu lalele de la Aninoasa este monument al naturii. Este încă înflorit şi poate fi admirat în această perioadă de trecătorii care tranzitează drumul DN 66A.

29 Iunie 2014 - Posted by | Valea Jiului | , ,

3 comentarii »

  1. […] ce am mai testat unul…..fără succes 🙂 Am mai avut ceva în program, o ședință foto cu Tulipanul din Aninoasa. Așa ceva nu vezi în fiecare […]

    Pingback de Undeva pe Mureș, în apropiere de Măgura Uroiului « Ghiocel07 | 30 Iunie 2014 | Răspunde

  2. Dupa cum imi aduc eu aminte era la Iscroni .rascruce cu Aninoasa.
    Sau ma insel????

    Comentariu de Luky22 | 9 Aprilie 2016 | Răspunde

    • @Luky22-Iscroni, înainte de pod. Urmează câteva blocuri și răscrucea cu Aninoasa

      Comentariu de ghiocel07 | 9 Aprilie 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

